Levering, levertijden, verzendkosten, haal & breng-kosten

LEVERING

Vervoerders:
Bijna alle leveringen van pakketten worden door POST NL verzorgd. U verkrijgt automatisch een tracking-link als uw bestelling is verwerkt. De pakketten worden nooit bij buren afgeleverd. De pakketten kunnen ook worden geleverd aan de dichtstbijzijnde POST NL Parcelshop bij jou in de buurt. Dit doen wij omdat dit beter is voor het milieu - chauffeurs hoeven minder kilometers te maken omdat alles naar één verzamelpunt gaat. Kleine producten zoals bijvoorbeeld Garmin horlogebanden e.d. wordt per envelop verzonden.

Bezorging aan huis:
Grote en/of zware pakketten worden altijd op het huisadres zelf bezorgd. Ben je niet thuis dan zal het pakket op het dichtstbijzijnde afleverpunt worden bezorgd.

Dropshipping:
Soms worden pakketten via Dropshipping naar de klant gestuurd. Dit betekent dat de pakketten rechstreeks vanaf de leverancier naar de klant worden gestuurd.  Dit bespaart tijd, extra kosten en ook kiolmeters en is dus beter voor het milieu.

Brengen en halen van goederen:
Fietsen, scootmobielen en/of bakfietsen kunnen altijd op verzoek worden gebracht en gehaald bij klanten. Wij hanteren hiervoor ons uurtarief van € 75,00 / uur tenzij anders is overeengekomen. Eventueel kunnen wij ritten combineren - neem dan even contact op voor het exacte tarief.

LEVERING T.B.V. PROEFRITTEN

Als wij producten elders in het land leveren voor het maken van testritten dan rekenen wij € 100,00. Als de fiets hiena wordt besteld dan wordt deze € 100,00 weer in mindering egebracht op het aankoopbedrag.

LEVERTIJDEN

Levertijden onder voorbehoud:
Alle artikelen hebben een levertijd die onder voorbehoud is! Wij zijn geen webshop die heel snel bestellingen kan verwerken. De producten zijn vaak speciaal van aard en hierdoor zit er meestal een langere levertijd op dan standaard producten. Heb je snel iets nodig stuur dan een email of bel ons zodat wij ons beste kunnen doen om producten eerder bij jou geleverd te krijgen. Als er in de webshop bij een artikel voorraad staat dan kan het binnen 5 tot 10 werkdagen worden geleverd.

Voor nieuwe fietsen waarvan de modellen in een nieuw jaar op de markt gaan komen kunnen de levertijden ook afwijken. Dus als er staat op voorraad dan betekent dit dat fietsen in productie zijn maar nog niet bij ons aanwezig zijn. Wilt u de specifieke levertijd weten neem dan even contact op.

Voor aangepaste fietsen en/of klantspecifiek gemaakte producten geven wij afwijkende levertijden af. 
In onze winkel staat een selectie van ons totale assortiment - u heeft bij ons voldoende testmogelijkheden om fietsen en scootmobielen te testen. Wilt u een ander artikel zien die toevallig niet in onze winkel aanwezig is dan kunnen wij deze speciaal laten komen zodat u het artikel toch kuntkomen bekijken.

VERZENDKOSTEN / KOSTEN HALEN & BRENGEN

DoggyTourer & grotere pakketten binnen Nederland:
Verzendkosten per pakket minimaal € 95,00 - dit is maatwerk en verzendtarieven kunnen in onderling overleg worden aangepast.

Garmin Multisporthorloges & Accessoires / Onderdelen tot 500 g:
NL: Verzendkosten per pakket € 5,99
BE: Verzendkosten per pakket € 9,99
DE: Verzendkosten per pakket € 10,00
DK: Verzendkosten per pakket € 10,50

Garmin Horlogebanden & enveloppen-post tot 50 g:
NL: Verzendkosten per pakket € 2,49
BE: Verzendkosten per pakket € 3,60
DE: Verzendkosten per pakket € 3,60
DK: Verzendkosten per pakket € 3,60

Kosten Halen & Brengen van fietsen:
€ 75,00 per uur tenzij anders overeengekomen

Verzendtarieven kunnen afwijken - afhankelijk van het product c.q. de verpakkingen - heb je vragen over verzending en/of kosten neem dan contact met oons op via info@doornbikes.nl

Afwijkende zendingen of specifieke vragen over verzendtarief? Neem even contact op met Doornbikes via email info@doornbikes.nl